AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'den ayrıldı başkan oldu!

Fenerbahçe'nin eski sportif direktörü Damien Comolli, yeni sezonda Fransa Ligue 2'ye düşürülen Toulouse'un başkanı oldu.

ABD'li yatırım grubu RedBird Capital Partners tarafından %85'i satın alınan Toulouse'da başkanlık görevine Damien Comolli'nin getirildiği açıklandı.

Fenerbahçe'de sportif direktörlük yapan Comolli, Ali Koç ve yönetimiyle tartışmış ve görevi bırakmıştı.

"Çok başarılı olacağız"

Karar sonrası konuşan Comolli; "Toulouse çok başarılı olacak. Burada eşsiz yetenekler var ve enerjimizi genç oyuncuları yetiştirme konusuna harcayacağız. Kulübün çok büyük potansiyeli var. Antrenörler, oyuncular ve RedBird ile burada çok başarılı bir kulüp oluşturma konusunda kararlıyız." dedi.

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı