AKİT MENÜ

Spor

Abdurrahim Albayrak’a sert çıkış: Parasını da sen öde

Abdurrahim Albayrak’ın Falcao’yu transferinde çok uğraştığı fakat Falcao’nun bu sezon istenilen performansı veremediği için Galatasaraylı yöneticilerden azar işittiği öğrenildi. Albayrak’ın bu konuda büyük üzüntü yaşadığı öğrenildi.

Galatasaray bir kriz de Radamel Falcao konusunda yaşıyor. Bu sezon sakatlıklar nedeniyle tam 25 maç kaçıran yıldız golcünün alacakları nedeniyle sıkıntı çıkarması, yönetim kurulunun da gündemine geldi.

Başkan Mustafa Cengiz ve birkaç yöneticinin Albayrak’a, "Falcao’yu ben getirdim diyordun, şimdi parasını da sen öde" diye çıkıştığı öğrenildi.

Abdurrahim Albayrak’ın ise bu tepki karşısında büyük üzüntü yaşadığı ve bir süre konuşmama kararı aldığı belirtiliyor.

Yaz aylarında Falcao’nun transferinin gecikme sebebi olarak, Albayrak’ın tecrübeli futbolcuya sarılmış halde verdiği poz gösterilmişti.

Yorumlara Git

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu