AKİT MENÜ

Spor

Bomba açıklama: Fenerbahçe’den teklif aldım ancak reddettim!

Fenerbahçe'nin teknik direktörlük için bir dönem görüştüğü Nenad Bjelica'dan görüşme aşamaları ile ilgili açıklama geldi. Bjelica, 'Fenerbahçe'den teklif aldım ancak reddettim, beni memnun etmedi.' dedi.

Fenerbahçe’nin uzun süre teknik direktör adayları arasında yer alan ancak 1+3 yıllık sözleşme önerildiği için anlaşma sağlanamayan Nenad Bjelica, ülkesinde yeni bir açıklama yaptı.

Hırvat hoca, Fenerbahçe’yi reddettiğini kaydederken, “Çok fazla teklif aldım, Arap ülkelerinden gelen teklifleri reddettim. Almanya’dan, İspanya’dan talepler oldu, göreceğiz. Bir şeyler yanlış gitti ve yarıda kaldı. Betis ile görüşmedim, onu İspanyol basını ortaya attı. Fenerbahçe’den teklif aldım ancak reddettim, beni memnun etmedi. Dinamo’dan kazandığımdan finansal olarak daha iyiydi ancak ailemi de düşünmem ve her şeyi düşündüğüm için kabul etmemem gerekiyordu.” dedi.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu