AKİT MENÜ

Ekonomi

Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mustafa Varank: "Temmuzun ilk iki haftasında OSB'lerdeki elektrik tüketimi, nisan-haziran dönemini de geride bırakmanın yanında, martın aynı dönemini de geçmiş bulunmakta. Yani, salgın öncesi döneme göre sanayideki elektrik tüke

Yorumlara Git

Mobing ile gelen ölüme komik ceza O müdüre tenzili rütbe

İran Milli Futbol Takımı, soyunma odasında ABD’ye mesaj bıraktı

Başörtülülere kin kusmuştu! Laikçi yobaz mahkemeye sevk edildi

Katar’da doğal gaz tesisinde korkunç patlama! Onlarca kişi öldü ve kayıplar var

Özgürcüler hep aynı! Kapı dışarı edildi ama hala il başkanı sıfatını kullanıyor!