AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe’den genç yeteneğe yeni sözleşme

Fenerbahçe, 16 yaşındaki genç oyuncu Ömer Faruk Beyaz ile yeni sözleşme imzalamaya hazırlanıyor.

Fenerbahçe'de gelecek vaat eden oyuncuların başında gelen ve sarı lacivertli taraftarların da A takıma girmesini dört gözle beklediği Ömer Faruk Beyaz ile yeni sözleşme imzalamaya çok yakın.

16 yaşındaki genç yetenek pandemi döneminden sonra Fenerbahçe'de süre almaya başladı.

Emre Belözoğlu'nun her zaman destek verdiği Ömer Faruk Beyaz'ın 1 sene daha sözleşmesi bulunuyor.

Fenerbahçe yönetimi genç yeteneğin ailesi ile iletişime geçerek sözleşme uzatmak istediklerini iletti.

16 yaşındaki futbolcunun Sarı lacivertlilerden ayrılacağı ve ailesinin gelen teklifi kabul etmediği iddia edilmişti.

Ancak iddiaların aksine ailesi Fenerbahçe'nin teklifini olumlu karşılarken değerlendirmek için süre talep etti.

Fenerbahçe yönetimi Ömer Faruk Beyaz ile ilgili bir sorun çıkacağını düşünmüyor.

Yorumlara Git

Rüvşet paraları Veli’de toplanmış! Kasa Ağbaba

Barış Alper'in kaçırdığı pozisyon Azerbaycanlı spikeri çileden çıkardı

YKS'de yapay zekâyla kopya çekerken yakalandı! Savunması “pes” pes dedirtti

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu