AKİT MENÜ

Spor

Ritmik Cimnastik Grup Milli Takımı'nın kampı sona erdi

ANKARA (AA) - Yıl sonunda düzenlenmesi planlanan Avrupa Cimnastik Şampiyonası'na katılacak Ritmik Cimnastik Grup Milli Takımı'nın kampı sona erdi.

Türkiye Cimnastik Federasyonundan yapılan açıklamada, Mersin'de gerçekleştirilen kampa, milli sporcular Duygu Doğan, Nil Karabina, Defne Alpaslan, Eda Asar, Peri Berker, Azra Akıncı ve İrem Ökçün'ün katıldığı belirtildi.

Açıklamada, son dönemde uluslararası yarışmalarda elde edilen başarıların Avrupa Şampiyonası'nda taçlandırılmasının hedeflendiği, bu hedefin gerçekleştirilmesi için her türlü desteğin verileceği ifade edildi.

Mersin'den ayrılan milli cimnastikçiler, çalışmalarına Ankara'da devam edecek.

Yorumlara Git

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu

Bakan Akın Gürlek duyurdu! 24 ilde yapılan operasyonlarda yüzlerce gözaltı var

Türkiye güne dev operasyonla uyandı! Tam 51 gözaltı var

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD