AKİT MENÜ

Spor

Çiçeği burnunda takım Süper Lig'e yükselir yükselmez teknik direktör ve ekibiyle yolları ayırdı

TFF 1. Lig'i şampiyon olarak tamamlayarak Süper Lig'e yükselen Hatayspor'da Teknik Direktör Mehmet Altıparmak ve ekibiyle sözleşmenin karşılıklı olarak feshedildiği bildirildi.

TFF 1. Lig'de şampiyon olarak Süper Lig'e çıkan Hatayspor'da Teknik Direktör Mehmet Altıparmak ve ekibiyle karşılıklı anlaşılarak yollar ayrıldı.

"Sonsuz başarılar dileriz"

Hatayspor'un sosyal medya hesabından konuyla ilgili yapılan açıklamada, "Teknik direktörümüz Mehmet Altıparmak ve ekibiyle karşılıklı anlaşılarak yollarımız ayrılmıştır. Kendisine ve ekibine Hatayspor’a emekleri ve katkıları için teşekkür eder, bundan sonraki kariyerlerinde sonsuz başarılar dileriz" denildi.

Yorumlara Git

CHP’li Şile Belediyesi’ne bir operasyon daha! Çok sayıda gözaltı var

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Bakan Çiftçi’nin “Çorum” diyaloğu gündem oldu! Duyan, kahkahalara boğuldu

Bakan Akın Gürlek duyurdu! 24 ilde yapılan operasyonlarda yüzlerce gözaltı var

Türkiye güne dev operasyonla uyandı! Tam 51 gözaltı var

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD