AKİT MENÜ

Spor

Eskişehir'de olimpik deneme yarışları başladı

Yarışmaları Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Fatih Çintimar da takip etti

ESKİŞEHİR (AA) - Türkiye Atletizm Federasyonu takviminin yaz sezonundaki olimpik deneme yarışları, Eskişehir'de başladı.

Vali Sami Sönmez Spor Kompleksi'nde düzenlenen ve iki gün sürecek olimpik deneme yarışmalarının açılışını, Türkiye Atletizm Federasyonu Başkanı Fatih Çintimar da takip etti.

Büyükler, 20 ve 18 yaş altı kategorilerinde gerçekleştirilen organizasyonda yeni tip koronavirüs (Kovid-19) önlemleri kapsamında yarışma alanları dezenfekte edilirken, görevliler ise maske taktı.

Etkinlikte yaklaşık 480 atlet mücadele ediyor.


Yorumlara Git

Kalibaf Trump’ı yalanladı ve suçladı GDO’lu ABD

Türkiye için alarm veren rapor! Çocukların karıştığı suçlarda yüzde 51 artış!

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!