AKİT MENÜ

Spor

Küme düşen Süper Lig ekibinde hakem isyanı!

Kayserispor Başkanı Berna Gözbaşı, Süper Lig'e veda ettikleri Trabzonspor maçının ardından hakemi eleştirdi.

Kayserispor Başkanı Berna Gözbaşı, Trabzonspor'a 2-1 mağlup olarak küme düştükleri maçın ardından isyan etti.

Büyük hatalar yapıldığını kaydeden Gözbaşı, "El var görmüyor, VAR vermiyor, penaltıyı vermiyor. Dizayn edilmiş bir ligi tiyatro gibi izledik. Herkesi, her şeyi yendik ama maalesef biz bugün Trabzon'a değil, hakeme yenildik." ifadelerini kullandı.

Berna Gözbaşı, Twitter hesabından, maçın ilk yarısında topun çizgiyi geçtiği pozisyonda gollerinin verilmediği iddia ederek, "Bir şehrin, bir takımın kaderi ile büyük bir mücadele örneği ile oynamak bu kadar mı kolay?" paylaşımında bulundu.

Yorumlara Git

Trump'tan KAAN için kritik adım! Satış Kongre'ye bildirildi!

Daha evvel inkar ediyorlardı: FETÖ'cüler canlı yayında hırsızlığı itiraf etti!

Kritik Tehdit: Somaliland Hedef Alınacak!

Emre Belözoğlu'nu geride bıraktı: Arda Güler'den tarihe geçen gol!

CHP'de büyük deprem geliyor! 'Ankara Büyükşehir Belediyesi AK Parti'ye geçebilir'