AKİT MENÜ

Spor

Kayakla atlama altyapı takımı, antrenmanını sürdürüyor

ANKARA (AA) - Kayakla atlama altyapı takımı Erzurum'da antrenmanını sürdürüyor.

Türkiye Kayak Federasyonundan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) döneminde girilen normalleşme çalışmaları kapsamında, yeni sezon hazırlık planlarının sürdürüldüğü ifade edildi.

Teknik Kurul Üyesi Bilal Albayrak ve antrenörler Mustafa Öztaşyanar ve Faik Yüksel'in gözetiminde devam eden altyapı takımı çalışmalarının, atlama kulelerinde 35 sporcunun katılımıyla gerçekleştirildiği aktarıldı.

Yorumlara Git

"Muhaliflerin kadınlarına tecavüz edilebilir" fetvası vermişti! Müftü Ahmed Hassun yargılanıyor

Türkiye - ABD maçı Canlı Anlatım

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü