AKİT MENÜ

Ekonomi

Türkiye'de kelaynak sayısı artmaya devam ediyor

Birecik Kelaynak Üretme İstasyonu'nda bulunan kelaynak sayısı, 68 yeni yavruyla 285'e ulaştı

ANKARA (AA) - Şanlıurfa'daki Birecik Kelaynak Üretme İstasyonu'nda bulunan kelaynak sayısı, 68 yeni yavruyla 285'e çıktı.

Tarım ve Orman Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğünce, nesli tehlike altında olan kelaynakların üretimine dönük faaliyetlere büyük bir hızla devam ediliyor.

DKMP'ye bağlı Şanlıurfa Birecik Kelaynak Üretme İstasyonu'nda bu yılki kafese alım işlemleri sona erdi.

Üreme dönemlerinde serbest bırakılan kelaynaklar, bu dönemin sona ermesiyle yeniden kafeslerine alındı. Üreme dönemindeki çalışmalarda ciddi başarı elde edilerek kelaynak sayısında büyük artış sağlandı.

Birecik Kelaynak Üretme İstasyonu'nun kurulduğu günden bu yana en çok yavru bu yıl elde edildi. 68 yeni yavruyla istasyondaki kelaynak sayısı 285'e ulaştı.

Yorumlara Git

Trump'ın istediği oldu! Ülkenin yeni lideri belli oldu

Katar'da gaz tesisinde yangın! Patlamanın nedeni açıklandı

Utanmasa "İstanbul'u da o fethetti" diyecek! Ekrem'in trolü Nasuh Bektaş motoru yaktı

Katil Netanyahu kılıf hazırladı! "Gelecekteki düşüşe zemin hazırlıyoruz"

2 ölü, 30 yaralı! Freni tutmayan araç camiye daldı