AKİT MENÜ

Spor

Watford, Premier Lig'den düşen son takım oldu

LONDRA (AA) - İngiltere Premier Lig'de Arsenal'e deplasmanda 3-2 yenilen Watford, küme düşen son takım oldu.

Premier Lig'in son hafta karşılaşmasında ligde kalma mücadelesi veren Watford, Emirates Stadı'nda Arsenal'e konuk oldu.

Ligde iddiası bulunmayan Arsenal, 5 ile 33. dakikalarda Pierre-Emerick Aubameyang ve Kieran Tierney'in 24. dakikada attığı gollerle 3-0 öne geçti.

Maçın ilk yarısı, Watfordlu Troy Deeney'in 43. dakikada penaltıdan attığı golle 3-1 tamamlandı.

Watford, 66. dakikada Danny Welbeck'in golüyle farkı 1'e indirdi, maç bu skorla bitti.

Watford, bu skorla Premier Lig 2019-2020 sezonunda küme düşen son takım oldu.

Daha önceki haftalarda Bournemouth ile Norwich City'nin, Premier Lig'e veda etmesi kesinleşmişti.

Yorumlara Git

"Muhaliflerin kadınlarına tecavüz edilebilir" fetvası vermişti! Müftü Ahmed Hassun yargılanıyor

Türkiye - ABD maçı Canlı Anlatım

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü