AKİT MENÜ

Spor

Türkiye Tenis Federasyonundan Kovid-19 açıklaması:

"ATK'da açık kortları kullanarak antrenman yapan TOHM antrenörümüze, kondisyonerimize ve sporcularımıza tedbir amaçlı Kovid-19 testi uygulanmıştır. Uygulanan testlerin tamamı negatif çıkmıştır"

ANKARA (AA) - Türkiye Tenis Federasyonu, Ankara Tenis Kulübünde (ATK) antrenman yapan sporculara uygulanan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde pozitif bulguya rastlanmadığını açıkladı.

Federasyondan yapılan açıklamada, "ATK'da görevli 2 kondisyoner ve 1 antrenörün Kovid-19 testinin pozitif çıkması üzerine ATK'da açık kortları kullanarak antrenman yapan TOHM antrenörümüze, kondisyonerimize ve sporcularımıza tedbir amaçlı Kovid-19 testi uygulanmıştır. Uygulanan testlerin tamamı negatif çıkmıştır." ifadelerine yer verildi.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!