AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe Beko'nun yeni transferi Eddie: "Çok iyi bir kadromuz var"

İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Beko'nun yeni transferi ABD'li basketbolcu Jarell Eddie, çok iyi bir kadroya sahip olduklarını belirtti.

Sarı-lacivertlilerin 1+1 yıllığına kadrosuna kattığı Eddie, kulübün internet sitesinde yaptığı açıklamada, kendisinin ve ailesinin İstanbul'da yaşayacak olmasından dolayı mutluluğunu ifade ederek, şunları kaydetti:

"Ben ve ailem böyle prestijli ve harika taraftarlara sahip bir kulübe katıldığımız ve İstanbul gibi harika bir şehirde yaşayacağımız için çok mutluyuz. Bence çok iyi bir kadromuz var. Bu sene çok iyi işler yapacağımıza inanıyorum. THY Avrupa Ligi'nde ve Türkiye Ligi'nde oynayacak olmaktan dolayı çok heyecanlıyım. Bu seviyede neler yapabileceğimi tüm dünyaya göstermek için sabırsızlanıyorum."


Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!