AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş’a bir şok daha!

Şilili stoper Enzo Roco, pandemi döneminden 400 bin Euro için siyah-beyazlı kulübe ihtarname yolladı.

Beşiktaş'lı futbolcular ihtarname vermeye devam ediyor.  Siyah-beyazlı kulübe daha önce Loris Karius ve Victor Ruiz, alacaklarını gerekçe göstererek ihtarname çekip FIFA'ya başvurmuş ve sözleşmelerini tek taraflı olarak feshetmişti.

Bazı yabancılar da aynı yolu izlemelerine rağmen ayrılık seçeneğini kullanmamıştı. Siyah-beyazlılarda ihtar çeken son isim ise Enzo Roco oldu. Şilili stoper, pandemi döneminde (Mart, nisan, mayıs) 400 bin Euro alacağının ödenmesi için ilk resmi adımını attı.

1.3 milyon Euro maaşı olan ve gelecek sezon planlamasında yer almayan Roco'nun, Karius ve Ruiz'in yolundan gidip gitmeyeceği ise merak konusu.

Yorumlara Git

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular