AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'de flaş ayrılık!

Fenerbahçe’de ayrılıklar peş peşe gelmeye devam ediyor. Bayern Münih, Fenerbahçe Beko forması giyen Malcolm Thomas ile 1+1 yıllık anlaşmaya vardığını açıkladı.

Fenerbahçe Beko'da Obradovic'le başlayan ayrılık furyasına bir isim daha eklendi.

Alman ekibi Bayern Münih, geçen sezon Fenerbahçe Beko'da forma giyen Malcolm Thomas'la 1+1 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu.

Thomas daha önce Kariyerinde San Antonio Spurs, Golden State Warriors, Chicago Bulls, Utah Jazz ve Philadelphia 76ers gibi NBA takımlarında oynamıştı.

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!