AKİT MENÜ

Spor

Yukatel Denizlisporlu Mustafa Yumlu, sözleşmesini yenilemek istiyor

DENİZLİ (AA) - Yukatel Denizlispor'un savunma oyuncusu Mustafa Yumlu sözleşmesini yenilemek istediğini bildirdi.

Yumlu yaptığı yazılı açıklamada, Süper Lig'in 34. haftasında oynanan MKE Ankaragücü maçının ardından yaptığı açıklamaların çarpıtıldığını ve Denizlispor'da çok mutlu olduğunu kaydetti.

Takım olarak ligde kaldıklarını belirten Yumlu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"Kim ne derse desin bu başarıdır. Denizlispor'da çok mutluyum. Takımı yarı yolda bırakıp giden kaleci Adam Stachowiak ve Barrow ayıp ettiler. Yönetim kurulu bu süreçte elinden geleni yaptı. 96 gün boyunca pandemi döneminde kimse ne yediniz, ne içtiniz diye sordu mu? Bugün 4 büyükler olarak adlandırılan takımlarda bile oyuncular paralarını alamadı. Buradan camiaya seslenmek istiyorum. Birlik ve beraberlik içinde olmalıyız. Sözleşmemi Denizlispor'la yenilemek istiyorum. Burada mutluyum. Futbolu Denizlispor'da bırakmak isterim."

Yorumlara Git

Hem katil hem de iftiracı! Hizbullah iddiaları yalanladı

Bir belediyeye daha rüşvet soruşturması! Tutuklama kararı verildi

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!