AKİT MENÜ

Spor

Tuzlaspor tarihinde bir ilk!

TFF 2'nci Lig Play-Off finalinde rakibi Manisa Futbol Kulübü’nü penaltı atışları sonucunda 5-4 mağlup ederek tarihinde ilk kez TFF 1'inci Lig’e yükseldi.

Güncelleme Tarihi:

Antalya Stadyumu’nda oynanan TFF 2'nci Lig Play-Off finalinde Tuzlaspor ile Manisa Futbol Kulübü kozlarını paylaştı. Karşılaşmada gol sesi çıkmayınca maç seri penaltı atışlarına gitti.

Penaltı atışlarının ardından Tuzlasporlu futbolcular ve teknik ekip büyük sevinç yaşadı.

Saha içerisinde tezahüratlarda bulunan futbolcular birbirlerine sarılarak birinciliği kutladı.

Tecrübeli futbolcu Batuhan Karadeniz ise tribünde bulunan Tuzlaspor yöneticilerine üçlü çektirdi.

Saha içerisinde kutlamalara devam eden futbolcular ise cep telefonları ile bu anı ölümsüzleştirdi.

Yorumlara Git

Gafil İsrail'in sonu geliyor! Filistin tüm dünyaya diz çöktürdü

Rusya "barışa karşı en büyük engeli" açıkladı

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!