AKİT MENÜ

Spor

Spor kulüplerinden Kurban Bayramı mesajı

Beşiktaş, Fenerbahçe ve Galatasaray kulüpleri, yayımladıkları mesajlarla bayramı kutladı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve diğer kulüpler, Kurban Bayramı dolayısıyla kutlama mesajı yayımladı.

Fenerbahçe Kulübünden, "Sevdiklerinizle birlikte sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice güzel bayramlar dileriz. Kurban Bayramımız kutlu olsun!" paylaşımında bulunuldu.

Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi ise bayram mesajında, şunları kaydetti:

"Aziz milletimizi, barış, dostluk ve yardımlaşma duyguları etrafında kenetleyen, birlik ve beraberliğimizin daha da güçlenmesini sağlayan bayramlar, örf ve adetlerimizin sevgi, saygı bağlarıyla sergilendiği, manevi duyguların yoğun olarak yaşandığı, son derece kıymetli günlerdir. Sevdiklerinizle bir arada, sağlık, huzur ve mutluluk dolu nice bayramlar geçirmeniz dileklerimle birlikte, tüm camiamızın, taraftarlarımızın ve halkımızın Kurban Bayramı'nı kutluyorum."

Galatasaray Kulübü tarafından yayımlanan mesajda ise "Dayanışma duygusunun pekiştiği, dini ve milli değerlerimizin en önemli unsurlarından olan, paylaşmanın ön plana çıktığı Kurban Bayramı'nın, ülkemize, camiamıza ve tüm İslam alemine hayırlı olmasını temenni ediyor, huzur, sağlık ve mutluluk dolu bir bayram diliyoruz." ifadeleri paylaşıldı.

Süper Lig'de yer alan diğer kulüpler de Kurban Bayramı'nı yayımladıkları mesajlarla kutladı.


Yorumlara Git

Bütün dünya anladı da şu sol zihniyet anlamadı! Küresel savunmanın çelik kalbi Türkiye oluyor!

Terörist İsrail'den suikast! Şehit oldular

Türkiye’den dost ülkeye anında şefkat eli! Bakan Hakan Fidan telefona sarıldı: Yaraları birlikte saracağız!

‘İBB Kültür AŞ müdürünü polisler kaçırdı’ demişti! Ali Çağatay gözaltına alındı

Müslüman cenazesini ‘Baban belki babandır ama anan anandır’ diye anlatmıştı! Müptezel Müjdat’a hapis cezası!