AKİT MENÜ

Spor

Palermo Açık'ta koronavirüs vakası

ANKARA (AA) - Kadınlar Tenis Birliği (WTA), 3 Ağustos'ta başlayacak Palermo Açık öncesi bir tenisçide yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edildiğini duyurdu.

WTA'dan yapılan açıklamada, Kovid-19 testi pozitif çıkan tenisçinin karantinaya alındığı ve Palermo Açık'tan çekildiği, turnuvanın ise planlandığı şekilde yapılacağı belirtildi.

Kadınlar tenisinde koronavirüs salgını nedeniyle askıya alınan turnuvalar, gelecek pazartesi günü Palermo Açık ile yeniden başlayacak.

Kadınlarda dünya 2 numarası Rumen tenisçi Simona Halep, salgın nedeniyle daha önce turnuvadan çekildiğini duyurmuştu.

Yorumlara Git

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!

Kongolu polisten Başkan Erdoğan'ı mest eden tekmil

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme