AKİT MENÜ

Teknoloji

Veriyi birleştiren şirketler kazanır

Teradata Türkiye Ülke Müdürü Gamze Aydın, perakendeden finansa, farklı sektörlerde hizmet veren ve farklılaşarak rekabette öne geçmeyi hedefleyen şirketlerin günden güne artan oranlarda kişiye özel kampanyalarını tercih etmeye başladığını söyledi.

Kişiye özel kampanyaların temelinde müşterinin özelliklerinin iyi anlaşılabilmesinin, tanımlanabilmesinin ve teklifin kişiselleştirilebilmesinin yattığını belirten Aydın, “Doğru kişiye doğru zamanda doğru teklifin sunulabilmesi ancak iyi bir analizle mümkündür. Şirketler, güncel teknolojiler kapsamında üç farklı alandaki çözümlerden yararlanarak bu analizlerden en iyi sonucu alabilirler” dedi. Aydın, “Örneğin telekomünikasyon sektöründe hizmet veren bir şirket, bir müşterisinin geçmiş verisini analiz ederek, ödediği faturaların tutarından, düzenli ödeme alışkanlığından, yaptığı konuşmaların süresinden ve benzer birçok veriyi kullanarak, iyi gelire sahip bir çalışan olduğunu ve şirket için değerli olduğu bilgisine ulaşabilir. Bu durumda, bu müşteriye özel bir cihaz kampanyası düzenleyerek üst segment bir akıllı telefonu uygun bir ödeme planı ile sunabilir.” dedi.

Yorumlara Git

Bir ABD ve İngiltereye bakın bir de Türkiye'ye bakın

Trump’ın oğlu ağzındaki baklayı çıkardı: Bize ne ölen Ukraynalılardan!

'Çok gizli' zarftan Esad’ın gerçek yüzü çıktı! Camilere ve halka küfredip kendi askerleriyle dalga geçmiş

Kafayı çekenler artık güvenlik sorunu! Ha PKK terörü ha ayyaş terörü

Milli Eğitim Bakanlığına sesleniyoruz! O derslerin sayısı artırılsın