AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe’nin eski yıldızına koronavirüs şoku

Fenerbahçe'nin eski yıldızı Miroslav Stoch Covid-19'a yakalandığını sosyal medya hesabından duyurdu. Sarı-lacivertli kulüp ise, Stoch için geçmiş olsun mesajı yayınladı.

Bir dönem Fenerbahçe ve Bursaspor'da da oynayan Stoch, Instagram hesabından yaptığı açıklamada, koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.

"Yakın zamanda sahalara döneceğime eminim"

30 yaşındaki Slovak futbolcu, sağlık durumunun iyi olduğunu belirterek, "Herhangi bir problemim yok ve yakın zamanda sahalara döneceğime eminim. Ailem ve takım arkadaşlarımın testleri negatif çıktı. Doktorların uyarılarına uyarak evde kalacağım." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Ukrayna'dan Rusya topraklarına gizli operasyon hamlesi! Zelenskiy dünyayı sarsacak 40 günlük saldırı planını onayladı!

Kongolu polisten Başkan Erdoğan'ı mest eden tekmil

MHP’den Yunanistan’a Batı Trakya tepkisi: Türkiye, Batı Trakya’nın da garantörüdür! Eninde sonunda başınızı yakacaksınız!

Hürmüz Boğazı'nda ateşle oynuyorlar! Anlaşma sonrası Umman açıklarında kargo gemisine füzeli provokasyon!

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme