AKİT MENÜ

Spor

Milli atlet Ramil Guliyev, sezonu Avusturya'da açtı

ANKARA (AA) - 2020 sezonundaki ilk yarışına Avusturya'da çıkan dünya şampiyonu milli atlet Ramil Guliyev, 100 metrede birinci oldu.

Türkiye Atletizm Federasyonundan yapılan açıklamaya göre, 30 yaşındaki milli atlet Ramil Guliyev, 2020 sezonundaki ilk yarışına Avusturya'nın Andorf kentinde çıktı.

Seyircili düzenlenen müsabakalarda 100 metrede yarışan Guliyev, seçmeyi 10.46, finali ise 10.31'lik dereceyle birinci sırada tamamladı.

200 metre kategorisine de kayıt yaptıran milli atlet, 100 metre finalinde "hamstring" problemi yaşadığı için kendisini riske etmedi ve 200 metreden çekildi.

Ramil Guliyev, böylece ilk yarışında galip gelirken, Türkiye listesinde de birinci sıraya yerleşti. 2020 sezonunda Türkiye listesinin ilk sırasında 10.33 ile Jak Ali Harvey bulunuyordu.

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi