AKİT MENÜ

Spor

Milli boksörler, yarın Antalya'da kampa girecek

ANKARA (AA) - Olimpik Boks Milli Takımı, 2020 Tokyo Olimpiyat Oyunları Avrupa Kota Müsabakaları hazırlıkları kapsamında yarın Antalya'da kampa girecek.

Federasyondan yapılan açıklamada, 12 Ağustos'a kadar sürecek kampın Kemer'de bulunan Comfort Resort Otel'de gerçekleşeceği aktarıldı.

Türkiye Boks Federasyonu Başkanı Eyüp Gözgeç, yaptığı açıklamada, kamp boyunca sağlık için tüm tedbirlerin alınacağını vurgulayarak, "Sporcularımızın adaptasyonu ve moral motivasyonunu yükseltmek amacıyla yapacağımız kamp öncesinde tüm kafilemize Kovid-19 testi yapılacak. Sporcularımız çalışmalarını antrenörlerimizin gözetiminde sosyal mesafe kurallarına uyarak gerçekleştirecek. Hedefimiz kısa vadede Avrupa kota müsabakaları, orta vadede dünya kota müsabakaları ve uzun vadede Tokyo Olimpiyat Oyunları'na maksimum sayıda sporcuyla katılarak, ülkemize olimpiyat madalyaları kazandırmak." ifadelerini kullandı.

Milli takım kamp kadrosunda şu isimlerin bulunduğu kaydedildi:

Erkekler:

Batuhan Çiftçi (52 kilo), Hakan Doğan (57 kilo), Tuğrulhan Erdemir (63 kilo), Necat Ekinci (69 kilo), Serhat Güler (75 kilo), Bayram Malkan (81 kilo), Mücahit İlyas (91 kilo), Eren Uzun (+91 kilo).

Kadınlar:

Buse Naz Çakıroğlu (51 kilo), Aycan Güldağı (57 kilo), Esra Yıldız (60 kilo), Busenaz Sürmeneli (69 kilo), Şennur Demir (75 kilo).

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi