AKİT MENÜ

Spor

Almanya'da Kovid-19 önlemlerine karşı gösteriye katılan basketbolcunun sözleşmesi feshedildi

BERLİN (AA) - Almanya 1. Basketbol Ligi takımlarından Telekom Baskets Bonn, hafta sonu başkent Berlin'de yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirlerine karşı düzenlenen gösteriye katılan Alman milli basketbolcu Joshiko Saibou'nun sözleşmesini sonlandırdı.

Kulübün üst yöneticisi Wolfgang Wiedlich, 30 yaşındaki Saibou'nun "iş sözleşmesini ihlal ettiği" gerekçesiyle bu adımın atıldığını söyledi.

Almanya 1. Basketbol Ligi'ndeki kulüplerin gelecek sezon için seyircilere yönelik hijyen konseptleri ve oyuncular için de iş güvenliği yönetmeliği geliştirmek için titizlikle çalıştığını aktaran Wiedlich, bundan dolayı takımdaki diğer oyunculara ve rekabet halinde oldukları diğer takımlara karşı Saibou'nun oluşturduğu kalıcı bir enfeksiyon riskinden sorumlu olunamayacağını kaydetti.

Kulübün internet sitesinde yer alan açıklamada, Saibou'nun salgına ve virüse ilişkin tutumunu sosyal medyadan defalarca ifade ettiği ve bunu, hafta sonu katıldığı gösteride uygulayarak koruyucu tedbirleri ihlal ettiği belirtildi.

Başkent Berlin'de hafta sonu Kovid-19 önlemlerine karşı yapılan ve 17 binden fazla kişinin katıldığı eylemde, göstericiler maske takmamış ve mesafe kuralına uymamıştı.

Yorumlara Git

Danimarka'da ezana çirkin yasak hazırlığı: Burası Pakistan mı?

Baltık'ta Belarus sınırında kırmızı alarm! Litvanya'dan dünyayı harekete geçiren flaş hava sahası kararı!

Kadınlar da saf tutmak istedi... Cenazede hem rezalet hem cehalet!

Dünya Kupası'nda skandal! İki Müslüman ülkenin maçı LGBT’lilerin onur maçı ilan edildi

İran’a yönelik girişimlerde yer almadık! 500 uçak iddiasına İtalya'dan yalanlama