AKİT MENÜ

Spor

Premier Lig'e yükselen son takım belli oldu

İngiltere Championship Play-off finalinde Brentford'u uzatmalar sonucu 2-1 mağlup eden Fulham, tekrardan Premier Lig'e çıktı.

İngiltere Championship Play-off finalinde Brentford ile Fulham, Wembley'de karşı karşıya geldi. Normal süresi 0-0 sona eren maçı uzatmalarda 2-1 kazanan Fulham, 1 sezon aradan sonra Premier Lig'e geri döndü.

Fulham'ın gollerini 105 ve 117. dakikalarda Jor Bryan atarken Brentford'un sayısını 120+4'te Henrik Dalsgaard kaydetti.

Bu sonucun ardından Fulham, Leeds United ve West Bromwich Albion'un ardından Premier Lig'e yükselen son takım olurken Brentford art arda 9. Play-off'tan çıkamamış oldu.

Seri'nin bonservisi Fulham'da

Galatasaray'da sezonu kiralık geçiren ve sarı-kırmızılıların yeniden kiralamak istediği Jean-Michael Seri'nin bonservisi Fulham'da bulunuyor.

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi