AKİT MENÜ

Spor

Adil Gevrek: Kulübün araçlarını futbolcuların parasını ödemek için sattık

BtcTurk Yeni Malatyaspor Kulübü Başkanı Adil Gevrek, “Kulübün araçlarını futbolcuların parasını ödemek için sattık. Cebimizden de para koyduk” dedi.

Sezai Erhan  yeniakit.com.tr

BtcTurk Yeni Malatyaspor’un Kulüp Başkanı Adil Gevrek düzenlediği basın toplantısında, yeni tip corona virüsden(covid-19) sonra ne yayıncı kuruluştan ne de TFF'den para almadıklarını açıkladı. Gevrek, “Pandemiden sonra ne yayıncı kuruluştan ne de TFF'den para alamadık. Kulübün araçlarını futbolcuların parasını ödemek için sattık. Cebimizden de para koyduk” dedi.

“Ben korkuyorum gitmek istiyorum”

Gevrek, “Bifouma'ya 5 milyon euro da verseler satmazdik. Ama ben korkuyorum gitmek istiyorum dedi. Mecbur kaldık. 2 milyon Euro'ya sattık. Jahovic gitmek istiyordu. Ya gidecekti ya da kadro dışı kalacakta bizde gönderdik. Guilhermenin gitmesi bizim elimizde olan bir şey değildi. Bu transferden 450 bin euro para aldık. Hatır mevzusu yok yani” ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

"İmamoğlu suç örgütü" davasında sıcak gelişme

Gölbaşı'nda tarihi mezuniyet! Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan teşkilata katılan 13 bin yeni yiğide talimat!

HÜDA PAR’dan İş Bankası çıkışı: Müslümanların parasıyla kurulan bankada CHP ve faiz niye var!

Çin'den Tayvan ordusuna tam tatbikat ortasında gözdağı! Yeni nesil dev uçak gemisi Fucien Tayvan Boğazı'nı adeta yardı geçti!

İsrail'de "Suriye" kalleşliği! Resmen görüntülendi