AKİT MENÜ

Spor

Göztepe’nin yıldızı Kopenhag'a transfer oldu

Süper Lig ekibi Göztepe, Kamil Wilczek'in Danimarka ekibi Kopenhag'a transfer olduğunu açıkladı. Açıklamada Kopenhag'ın, Göztepe'ye 900 bin Euro bonservis bedeli ödeyeceği de belirtildi.

Süper Lig ekiplerinden Göztepe geçen sezonun devre arasında Brondby'den transfer ettiği golcü Kamil Wilczek'i Kopenhag'a sattı.

UEFA Avrupa Ligi son 16 Turu'nda temsilcimiz Medipol Başakşehir'i eleyip çeyrek finale yükselen Kopenhag'ın, 32 yaşındaki oyuncu için Göztepe'ye 900 bin Euro bonservis bedeli ödeyeceği belirtildi.

Sarı-kırmızılı ekipten transferle ilgili yapılan açıklamada, "Oyuncumuz Kamil Wilczek'in transferi konusunda Danimarka ekibi Kopenhag ile yapılan görüşmeler sonucunda anlaşmaya varılmıştır. Yapılan anlaşma dahilinde kulübümüz 900.000 Euro bonservis ücreti alacaktır" ifadeleri kullanıldı.

Yorumlara Git

NATO zirvesi önce algı üstüne algı! Operasyon çocuklarından 'göz zevki' oyunu

Malatya'da 4 büyüklüğünde deprem

‘Kılıçdaroğlu’nu şehrimde istemiyorum’ kampanyasına sert tepki: Tabi… Siz hırsızları seversiniz

Rubio körfez ziyaretinde açık açık söyledi! İsrail güvende değilse barış falan yok

İslam dünyasının dağınıklığı reforma muhtaç! Müslümanlar bunu yapsa İsrail boğulur