AKİT MENÜ

Spor

Adana Demirspor'da kiralık sözleşmesi biten 3 oyuncu takımdan ayrıldı

ADANA (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Adana Demirspor, kiralık sözleşmeleri sona ermesi nedeniyle takımdan ayrılan 3 oyuncusuna hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.

Mavi-lacivertli kulüp, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, kiralık sözleşmesi biten orta saha Vedat Bora, sol açık Berk Yıldız ve forvet İbrahima Kone'nin takımdan ayrıldığını açıkladı.

Akdeniz ekibi, "Üç futbolcumuza kulübümüze verdikleri hizmetlerden dolayı teşekkür eder, futbol yaşamlarında başarılar dileriz." açıklamasında bulundu.


Yorumlara Git

Adli emaneti soyup kaçmıştı! '147 milyon'luk firari hala yakalanamadı

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan AK Partili kurmaylarına uyarı

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret