AKİT MENÜ

Spor

Atletizm antrenörlerine çevrim içi seminer verilecek

ANKARA (AA) - Türkiye Atletizm Federasyonu (TAF), 14-15 Ağustos'ta antrenörlere yönelik video konferans yöntemiyle üçüncü kez seminer düzenleyecek.

Federasyondan yapılan açıklamada, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle evlerinde kalan antrenörlere yönelik uzaktan eğitim çalışmalarının devam ettiği aktarıldı.

İnternet üzerinden çevrim içi düzenlenecek seminere ilişkin, "14-15 Ağustos tarihlerinde 'Zoom' uygulaması üzerinden gerçekleşecek Uzaktan Eğitim Antrenör Gelişim Semineri'ne katılmak isteyenlerin, 12 Ağustos Çarşamba günü saat 23.59'a kadar spor bilgi sistemi üzerinden başvurmaları gerekmektedir." denildi.

Seminere katılım koşulları, program ve ödeme yöntemleri federasyonun internet sitesinden duyuruldu.


Yorumlara Git

Adli emaneti soyup kaçmıştı! '147 milyon'luk firari hala yakalanamadı

Trump’ın sözleri şok etti: İçleri kan ağlayarak Erdoğan övgüsünü verdiler

Seneye 4 ev almak için evini satıp altına yatırmıştı! Zarar: 600 bin lira! Sattığı evi bile geri alamıyor

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan AK Partili kurmaylarına uyarı

CHP YDK toplantısından karar çıktı: İhraç itirazlarına ret