AKİT MENÜ

Spor

Aberdeen'in lig maçı koronavirüs vakaları nedeniyle ertelendi

ANKARA (AA) - İskoçya 1. Futbol Ligi (İskoçya Premiership) ekiplerinden Aberdeen'de iki oyuncunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) test sonucu pozitif çıktı.

İskoçya Futbol Federasyonundan yapılan açıklamada, Aberdeen'de iki oyuncunun yeni tip koronavirüse yakalandığı ve takımın yarın TSİ 14.30'da deplasmanda St. Johnstone ile yapacağı lig maçının ertelendiği belirtildi.

Aberdeen'de Kovid-19 protokollerine uymayarak kamp alanını terk eden 6 oyuncunun da güvenlik amacıyla karantina altında tutulduğu ifade edildi.

İskoçya Premier Lig'de 2019-20 sezonu, pandemi nedeniyle erken tescillenmiş ve yeni sezon 1 Ağustos'ta başlatılmıştı.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahramanmaraş'ta korkunç yangın! Ölü ve yaralılar var

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?