AKİT MENÜ

Spor

Gençler Türkiye Kupası Kürek Yarışları başladı

Sapanca Gölü'nde düzenlenen kupada, bin ve 2 bin metrelik parkurda yarışlar gerçekleştirildi

SAKARYA (AA) - Gençler Türkiye Kupası Kürek Yarışları, Sapanca Gölü'nde başladı.

Sapanca Gölü'ndeki Kırkpınar parkurunda düzenlenen yarışlara, 30'a yakın kulüpten yaklaşık 400 sporcu katılıyor.

Sporcuların, ferdi ve takım halinde mücadele ettiği kupada, bin ve 2 bin metrelik parkurda yarışlar gerçekleştirildi.

Türkiye Kürek Federasyonu Başkanı İlhami İşseven, AA muhabirine, yeni tip koronovirüs (Kovid-19) nedeniyle uzun bir süredir yarışların yapılamadığını anımsattı.

Virüse karşı gerekli tedbirleri alarak yarışları düzenlediklerini anlatan İşseven, hava şartlarının iyi olması nedeniyle organizasyonun güzel geçtiğini belirtti.

Yarışların yapılması için gereken hassasiyeti gösteren Sapanca'daki yerel yöneticilere ve güvenlik güçlerine teşekkürlerini ileten İşseven, organizasyonun yarın gerçekleştirilecek müsabakaların ardından sona ereceğini söyledi.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahramanmaraş'ta korkunç yangın! Ölü ve yaralılar var

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?