AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'de Kovid-19 testleri negatif çıktı

ANKARA (AA) - Fenerbahçe Kulübü, sezon başı yapılan yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testlerinde pozitif bulguya rastlanmadığını açıkladı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Sezon başı takımımız, teknik heyetimiz ve idari personelimize uygulanan Covid-19 testlerinin tamamı negatif sonuçlanmıştır." denildi.

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında