AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe Futbol Takımı'nda sağlık kontrolleri başladı

Yeni sezon hazırlıkları kapsamında ilk antrenmanını dün gerçekleştiren Fenerbahçe Futbol Takımı'nda sağlık kontrolleri başladı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, "Kulübümüz ve Acıbadem arasında imzalanan sponsorluk anlaşması çerçevesinde, bugün Acıbadem Altunizade Hastanesi'nden Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'ne gelen sağlık ekibi, futbolcularımıza EKG çekimi ve kan alım işlemi yaptı." ifadelerine yer verildi.

 

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında