AKİT MENÜ

Spor

Mbaye Diagne’den taraftarlara mesaj

Galatasaray’da kendisinden istenen performansı bir türlü veremeyen Mbaye Diagne, taraftarlara mesaj gönderdi.

Süper Lig'de yeniden kendini ispatlamak isteyen Diagne, sarı-kırmızılılarda oynayacağı zamanı iple çekiyor.

Diagne'nin, "Geçen sezon bana yakışmayan bir şekilde geçti. Bu kez kendimi çok iyi hissediyorum. Taraftarımıza borcum var, Galatasaray için çok iyi şeyler yapacağım" dediği öğrenildi.

Sarı-kırmızılıların Diagne'yi sezon öncesi kampa alacağı iddia ediliyor. Bu süreçte resmi teklifin gelmesi halinde Galatasaray'ın görüşme yapması bekleniyor.

Şu anda Galatasaray'ın forvet rotasyonunda Falcao, Diagne ve Adem bulunuyor.

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında