AKİT MENÜ

Spor

Bandırmaspor, başarı için destek bekliyor

Kulüp asbaşkanı Onur Göçmen: - "Bandırmaspor çevresinde ilçenin tüm unsurları toplamalı ve hedefler doğrultusunda çalışılmalıdır. Başarı için bu olmazsa olmazdır"

BALIKESİR (AA) - TFF 1. Lig'in yeni ekiplerinden Bandırmaspor'da kulüp asbaşkanı Onur Göçmen, başarılı olunması için tüm unsurların toplanıp hedefler doğrultusunda çalışması gerektiğini söyledi.

Göçmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bordo-beyazlı kulübün olağan seçimli genel kurulunun 11 Ağustos Salı günü gerçekleştirileceğini belirterek, kentteki tüm paydaşların kongrede birlik olması gerektiğini kaydetti.

Kendilerine verilen emaneti güzel noktalara taşıdıklarını ifade eden Göçmen, şöyle konuştu:

"Bandırmaspor küme düşme noktasından TFF 1. Lig'de mücadele edecek bir takım haline geldi. Şimdi kurumsal hamlelerin yapılması gerekiyor. Altyapı ve tesisleşme odaklı çalışmalar, dengeli gelir yapısı, mali disiplin ve denetim çerçevesinde üst liglerde kalıcı bir yapının kurulması gerekiyor. Bandırmaspor çevresinde ilçenin tüm unsurları toplamalı ve hedefler doğrultusunda çalışılmalıdır. Başarı için bu olmazsa olmazdır. Bandırmaspor kendi evlatlarına dönmeli ve altyapıdan çıkan gençlerle ülke futboluna hizmet etmelidir. Bu, uzun ve zor bir süreçtir. Bu hedeflerin gerçekleşmesi, bütün çevrelerin birlik olmasıyla başarılabilir."


Yorumlara Git

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş

Conileri ağırlamak için genelevleri boyamışlardı! Dünkü kerhaneciler NATO karşıtı oldu