AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı'nda 5 oyuncu sağlık kontrolünden geçti

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı'nda 5 oyuncunun sağlık kontrolünden geçirildiği duyuruldu.

Siyah-beyazlı kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre, yeni transferler Ercan Osmani, Alperen Şengün, Furkan Haltalı, Sadık Emir Kabaca ve Hakan Sayılı, Acıbadem Fulya Hastanesi'nde sağlık kontrollerine tabi tutuldu.

Detaylı kan tetkikleri yapılan basketbolcular, ortopedi, iç hastalıkları, göz kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi. Sağlık kontrolleri, akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasıyla tamamlandı.


Yorumlara Git

İzmir'de rüşvet depremi büyüyor! Her Taşın Altından O isim Çıkıyor!

Papazdan aldığı rüşveti sus payı vermiş

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas