AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği sezonu açıyor

ANKARA (AA) - Süper Lig ekiplerinden Gençlerbirliği, 2020-2021 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde yarın toplanacak kırmızı-siyahlılar, yeni sezon öncesi ilk çalışmasını yapacak.

Yeni teknik direktörü Mert Nobre yönetiminde ilk antrenmanını gerçekleştirecek başkent ekibi, sezon hazırlıklarını Ankara'da sürdürecek.

Yorumlara Git

CHP'li Cemal cezaevini kahvehane sanıyor: İmamoğlu ile görüşemeyen Enginyurt’tan çirkin üslup!

İran'dan sert açıklama! 'Bu kabul edilemez!'

QPU yerli ve milli imkanlarla üretilecek ASELSAN yine bir ilk peşinde

Erdoğan, Mah-ı Muharrem Oruç Açma Programı'nda konuştu: Kerbela'nın acısı hala yüreğimizde

Kızıldeniz’de İsrail Kuşatması: Kritik boğazlar ve limanlar tehdit altında