AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe'nin yeni transferi sağlık kontrolünden geçti

Basketbol Süper Ligi ekiplerinden Fenerbahçe Beko, bir transfer daha yaptı. Sarı-lacivertlilerin yeni transferi Lorenzo Brown sağlık kontrolünden geçti.

Fenerbahçe Basketbol Takımı transfer sezonuna ayrılık ve yeni transferlerle başlamıştı, sarı-lacivertli ekip bir transfer daha yaptı. Oyuncu sağlık kontolünden geçti.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklama şu şekilde:

"Fenerbahçe Beko Erkek Basketbol Takımımızın yeni transferlerinden Lorenzo Brown, Kulübümüzün yeni sağlık sponsoru olan Acıbadem Sağlık Grubu’nun Acıbadem Altunizade Hastanesi’nde sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti. Detaylı kan tetkikleri yapılan Brown, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, ortopedi, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi. Lorenzo Brown’un sağlık kontrolleri; akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasının ardından çekilen MR’la tamamlandı" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

İzmir'de rüşvet depremi büyüyor! Her Taşın Altından O isim Çıkıyor!

Papazdan aldığı rüşveti sus payı vermiş

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas