AKİT MENÜ

Spor

Bandırmaspor, İshak Çakmak'ı transfer etti

BALIKESİR (AA) - TFF 1. Lig'in yeni ekiplerinden Bandırmaspor, Ankara Keçiörengücü ile yollarını ayıran İshak Çakmak'ı kadrosuna kattı.

Bordo-beyazlı kulübün asbaşkanı Onur Göçmez, AA muhabirine, ön libero İshak Çakmak'ı 1+1 yıllığına transfer ettiklerini söyledi.

Göçmez, İshak Çakmak'ın daha önce Konyaspor, Gaziantep FK, Balıkesirspor ve Boluspor takımlarında da oynadığını hatırlattı.

Öte yandan Bandırmaspor, 21 Ağustos'a kadar sürecek birinci etap kampı için Afyonkarahisar'a gitti.

Yorumlara Git

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş

Conileri ağırlamak için genelevleri boyamışlardı! Dünkü kerhaneciler NATO karşıtı oldu