AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray bu sezon ki zararını açıkladı

Galatasaray 2019-2020 sezonuyla ilgili mali bilançoyu Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) bildirdi. Sarı-kırmızılılar bu sezon zarar etti.

Beşiktaş ve Fenerbahçe'nin ardından Galatasaray da Kamuyu Aydınlatma Platformu'na (KAP) mali bilançosunu bildirdi.

Geçtiğimiz sezon 24 milyon TL kar elde ettiklerini açıklayan sarı-kırmızılılar bu sezon zarar ettiğini açıkladı.

Galatasaray bu sezonki bilançosuna göre 46 milyon TL zarar etti.

Yorumlara Git

TÜİK, ölüm ve ölüm nedeni 2025 yılı istatistiklerini açıkladı! İşte dikkat çeken o rakamlar

Bosna’da siyonist fitne

Bir yanda korsan bir yanda genel başkan! Kılıçdaroğlu ve Özel arasında butlan sonrası ilk temas

Özel ve ekibi logoyu da yürütmüş

Conileri ağırlamak için genelevleri boyamışlardı! Dünkü kerhaneciler NATO karşıtı oldu