AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçe’nin eski oyuncusuna koronavirüs şoku!

Fenerbahçe'nin eski stoperi Diego Reyes, koronavirüs testinin pozitif çıktığını sosyal medya hesabından duyurdu.

Fenerbahçe'nin eski defans oyuncusu Diego Reyes, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda koronavirüs testinin pozitif çıktığını açıkladı. Paylaşımın ardından Reyes'e hayranlarından destek mesajları geldi.

Şu anda sağlık durumunun iyi olduğunu belirten Reyes, "Sağlık çalışanlarının tavsiyelerine uyun. Benim yaptığım hatayı yapmayın" ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!