AKİT MENÜ

Spor

Fenerbahçeli futbolcular testten geçti

İSTANBUL (AA) - Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de futbolcular, bir dizi testten geçti.

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre oyuncular, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde yağ ölçümü, 3D vücut ve postür analizi ile sıçrama testine tabi tutuldu.

Futbolcular, akşam saatlerinde ise laktat testinden geçecek.

Fenerbahçe'de yarından itibaren günlük antrenman sayısı ikiye çıkacak. Topuk Yaylası kampı öncesi bir de hazırlık maçı oynayacak sarı-lacivertliler, kampta ise arttırılmış taktiksel çalışmalara başlayacak.




Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!