AKİT MENÜ

Spor

Gençlerbirliği'nde sağlık kontrolleri yapıldı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği futbolcuları ve teknik ekibi, yeni sezon öncesi sağlık kontrolünden geçti.

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, Ankara'da bir hastanede gerçekleştirilen sağlık kontrollerinin kan tetkikleriyle başladığı, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerindeki muayeneler sonrasında, akciğer ve efor testleriyle tamamlandığı ifade edildi.

Sağlık kontrollerine, takıma yeni katılan Brezilyalı oyuncu Diego Angelo'nun da katıldığı belirtildi.




Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!