AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş Kadın Basketbol Takımı'nda sağlık kontrolleri başladı

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kadın Basketbol Takımı'nda sağlık kontrolleri başladı.

Kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre oyunculardan Yağmur Yıldız, Elif Bayram, Nisa Yalçın ve Melek Uzunoğlu, Acıbadem Taksim Hastanesi'nde kontrolden geçti.

Detaylı kan tetkikleri yapılan sporcular; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak burun boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi. Sağlık kontrolleri, akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasıyla sona erdi.

Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!