AKİT MENÜ

Spor

Büyükşehir Belediye Erzurumspor Başkanı Üneş, Mina transferini değerlendirdi

ERZURUM (AA) - Büyükşehir Belediye Erzurumspor Kulübü Başkanı Hüseyin Üneş, ilk dış transferlerini Arturo Mina'yı kadrolarına dahil ederek gerçekleştirdiklerini bildirdi.

Üneş, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Mina ile imzalanan sözleşmeye yer verdi.

Üneş, paylaşımında, "2020-2021 sezonunda Süper Lig'de mücadele edecek takımımız için yaptığımız ilk dış transfer Arturo Mina oldu. Camiamıza hayırlı olsun. Görüşme halinde olduğumuz diğer oyuncularla ilgili sözleşmelerimizi imzaladığımız an büyük Erzurumspor taraftarımıza duyuracağız." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Program iptali şaşırtmıştı... Kılıçdaroğlu'ndan açıklama geldi!

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!