AKİT MENÜ

Spor

Binicilikte Türkiye Kupası Engel Atlama Yarışmaları yapıldı

ANKARA (AA) - Binicilik engel atlama yarışmalarında Türkiye Kupası mücadeleleri tamamlandı.

Türkiye Binicilik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Dila Atlıspor Kulübünde gerçekleştirilen organizasyonda, Yetişkin Biniciler Türkiye Kupası'nın sahibi "E-Touch M" isimli atı ile Onur Kandemir oldu.

Kadın Biniciler Türkiye Kupası'nda "Castellana Z" isimli atı ile Sim Halulu, Yeni Biniciler Türkiye Kupası'nda ise "Luciana 118" isimli atı ile Nayra Sertşimşek ilk sırayı aldı.


Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!