AKİT MENÜ

Spor

Süper Lig'de koronavirüs depremi

Bu sezon Uefa Avrupa Ligi’nde mücadele edecek olan Alanyaspor’da Manolis Siopis’in Kovid-19 testi pozitif çıktı

Süper Lig ekiplerinden Alanyaspor’da koronavirüs şoku yaşanıyor.

Turuncu beyazlılarda Yunan futbolcu Manolis Siopis koronavirüse yakalandı.

Manolis sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, ''Yeni sezon hazırlıkları öncesinde yapılan koronavirüs testimin pozitif çıktığını benimle tanışan tüm insanlara bildirmeyi bir görev görüyorum. Evde karantina altında kalıyorum. Ülkeye 6 Ağustos Perşembe günü negatif olarak giriş yapmıştım. Gerekli tüm önlemleri aldığımdan ve sağlıklı olduğumdan emin olmak istedim'' dedi.

Yorumlara Git

İşte CHP'nin sinsi düşmanı! Yücel Kaya yazdı

Ali Karahasanoğlu: Sıra Ekrem'e geliyor, bakalım bayılacak mı yoksa ayılacak mı?

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!