AKİT MENÜ

Spor

Galatasaray Kulübünden Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığı'na yeniden seçilen Mehmet Sepil'e tebrik

İSTANBUL (AA) - Galatasaray Kulübü, Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığı'na yeniden seçilen Mehmet Sepil'i tebrik etti.

Sarı-kırmızılı kulüp, sosyal medya hesabı Twitter'den paylaştığı mesajda, "İkinci kez Kulüpler Birliği Başkanı seçilen Sayın Mehmet Sepil'e görevinde başarılar diler, bu seçimin Türk futboluna hayırlı olmasını temenni ederiz." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu

Vize bekleyenlere müjdeli haber!