AKİT MENÜ

Spor

Beşiktaş Kulübünden Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığı'na yeniden seçilen Mehmet Sepil'e tebrik

İSTANBUL (AA) - Beşiktaş Kulübü, Kulüpler Birliği Vakfı Başkanlığı'na yeniden seçilen Mehmet Sepil'i tebrik etti.

Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamada, "Kulüpler Birliği Vakfının İstanbul'da düzenlenen toplantısında, başkanlık görevine ikinci kez Göztepe Spor Kulübü Başkanı Mehmet Sepil seçilmiştir. Mehmet Sepil ile yardımcıları Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz ve Alanyaspor Başkanı Hasan Çavuşoğlu'nu kutlar; çalışmalarında başarılar dileriz." ifadeleri yer aldı.

Yorumlara Git

İki belediyeye yolsuzluk operasyonu: Belediye başkanları gözaltında

Türkiye “Patron Devlet”tir, NATO ile sınırlandırılamaz!

Türkiye'nin dibinde Ebola alarmı!

Venezuela depreminden ilk görüntüler! Çifte sarsıntı ülkeyi vurdu

Vize bekleyenlere müjdeli haber!